Direktlänk till inlägg 14 april 2016

HEJ

Av anonym bloggare - 14 april 2016 20:29

jag är en tjej som går i högstadiet och jag skapade den här bloggen för att jag ville dela mina tankar och händelser mm.


det här bloggen kanske inte är det roligaste att läsa men jag hoppas att det blir lite intresant.

jag kanske inte kommer lägga upp så mycket och jag kanske inte kommer få så många läsare eller kanske inte en nån men jag tycker det kommer bli kul iallafall att skriva här.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym bloggare - 15 april 2016 21:00

Nu är det inte så att min pv är välldigt många år en mig men han är 19 år. Alla tror att ens pv som är över 18 köper ut åt en och typ bara vill ligga, men vafan tänk efter. Alla är inte som dom flästa tror att alla killar under 20 är typ bad boys...

Av anonym bloggare - 15 april 2016 20:45

Nu har jag duchat klart och pluggat färdigt för dagen. lite senare tänkte jag gå ner och se på film mer min pappa och min syster. jag såg på en youtube klipp som lisa (misslisibell) lagt upp om när hon blev mobbad, asså vilken video. allt hon t...

Av anonym bloggare - 15 april 2016 17:51

Heeej! nu är jag hemma från skolan. Äntligen!!!!!! Vi hade om prov på tyskan idag, jag tror det gick ganska bra men kanske inte. men efter skolan så gick jag till farmor och farfar och det var faktiskt ganska kul, men nu är jag hemma och jag oc...

Av anonym bloggare - 14 april 2016 20:35

jag har som ni sätt i titeln skilda föräldrar. det är oftast ganska jobbigt och svårt.   för vissa med skilda föräldrar så kan iallafall föräldrarna prata med varandra men mina kan inte det. det blir oftast så att dom börjar bråka med mig eme...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards